luni, 18 februarie 2008

Publicitate la Oscar



Advertiserii au cheltuit, peste 65 de milioane de dolari pentru a-si face reclama la ultimele zece ediţii ale Premiilor Oscar, sumele alocate dublându-se comparativ cu 1998, au tras concluzia TNS Media Intelligence in urma unui studiu.

Raportul TNS Media Intelligence arată că reclama din cadrul transmisiunii televizate a premiilor Oscar a crescut de la 41 de milioane de dolari cat costa reclama in 1998 la 80 de milioane de dolari cat costa actual,totusi se merita acest sacrificiu pentru o firma mare cu succes,cu ideea ca 70% din populatia engleza vizioneaza aceasta festivitate ;)

TNS a remarcat şi o creştere a costului de difuzare a spoturilor în timpul Oscarurilor, de la 998.000 de dolari, în 1998, la 1,5 milioane de dolari ,în 2001, şi 1,7 milioane de dolari, în 2007. Anul acesta, postul de televiziune ABC, care transmite ceremonia, a vândut spaţiile de reclamă cu 1,82 milioane de dolari pentru transmiterea unui spot cu durata de 30 de secunde, în creştere cu aproape 8% faţă de 2007,dar asa advertiserii au cea mai vizionata reclama dar si cea mai costisitoare :D