marți, 1 ianuarie 2008

Despre noi

Cine:Suntem doi baieti ce ne-am propus un proiect..si acum il vedeti, in intregime, finalizat.Echipa e formata din emj(Emanuel MAres), eu sunt din Orsova, oras la marginea Dunarii, bun pentru vizite :P , iar prietenul meu, Rila, este de prin Oltenita.

De ce:Am fost fascinati de toata mascarada asta cu "blogareala", asha ca am facut blog si acum vrem sa ducem mia departe blogul, si nu doar ca o curiozitate.

Ce: Poi Mondenitati este un blog monden , dupa cum ii spune si numele, incercam sa va actualizam pe zi ce trece cu cele mai bune stiri din intreaga lume, si de domene diverse(cel putin it, vedete, filme, muzica).

Cand: am inceput in ianuarie anul acesta(2008), si speram sa dureze mult timp.Desi proiectul era in plan de un an mai tarziu(decembrie 2007 :P ), am facut curaj si am inceput in forta

Ce mai puteti face pentru noi: Daca vreti sa ne ajutati, ne puteti adauga bannerul pe blogul/siteul vostru, pentru a ne face mai bine cunoscuti.