sâmbătă, 23 februarie 2008

Alexandra Dinu @ The One


A fost iubita si sotia lui Mutu, fosta prezentatoare a emisiunii Promotor, Alexandra Dinu pozeaza pentru revista aflata sub conducerea Andreei Esca.In poze apare intr-un superb Ferrari, totul petrecandu-se la Monte Carlo :p (unde erau vreo 15+ grade)

Interviu al revistei The One
The ONE:
Cum se vede din punctul tau de vedere recentul scandal cu romanii din Italia?
Te-a afectat in vreun fel?
Alexandra Dinu: Nu m-a afectat in niciun fel.
Mi-a parut foarte rau ca am fost aici pe prima pagina in mod negativ, dar ma
linisteste faptul ca exista si multi romani care sunt foarte apreciati aici si
despre care lumea vorbeste foarte bine.

The ONE: Cum a fost pentru tine,
ca romanca, aceasta perioada? Eviti sa spui ca esti romanca celor care nu stiu?
A.D.: Nu, in niciun caz. Sunt mandra de tara mea si profit de orice ocazie
ca sa spun ca sunt romanca.

The ONE: Cat de greu a fost sa razbati in
televiziune si in cinema in Italia?
A.D.: Tot ce pot sa-ti spun este ca am
avut si foarte mult noroc, dar am muncit si am perseverat ca sa-mi pot implini
acest vis.

Sursa: The
One Magazine

Puteti citi intregul interviu pe site.


Poze:The One